Sunday, March 13, 2011

FOBIA

Pijakan kaki bagai tak terasa
Setiap kali lihat kau tersenyum mesra
Tapi hati masih tak berani lagi
Menghampiri

Denyutan jantung aku tergendala
Kerana hati aku berkata-kata
Jangan terkena untuk kali kedua
Kan sengsara

Bukan aku tak sudi bersama
Cuma diri tak sanggup terluka
Dulu terlalu percaya
Tak sangka aku mangsa
Fobia cinta

Kini kau datang tawarkan segala
Bulan dan bintang seluruh angkasa
Namun aku masih ragu-ragu jua
Tak terima

Entah bila
Akan dapat percaya semula
Oh manusia yang kata
Cintai mereka
Adakah aku fobia cinta ??

**HAHAHA . korg taw tak ni lagu sape ? kalau taw nyanyi laa . HAHAHA :D


Terima kasih Datang lagi :)

Sakit sakit berjalan

Aku kan kuat , ape de hal saket saket pun keluar . Tapi aku saket ape ? tak de la parah sngt , demam je kot . Tapi bulan tgh mendatang . so kire tak sihat jgk la kn . kesian ke tak aku ni ? HAHAHA . Aku tak de la b'jln kemane pun . Pagi tadi Ajig ajak g Sunway . . Ahhh ! Malas aku nk jln jauh jauh . Baek tido kn rumah kn ? HEHE :)

So aku pun tido la kat rumah , mgrib baru bangun . Bangun pun sebab My Darling msg ajak teman tengok wayang kt Kuala Selangor indah dan bersejarah . HAHA . so siap siap pergi lahh dgn dye , sampai Kuala Selangor pkol9:30 kot . Nak tgk cerita Merong tp kol9:15 tadi dh start . So amek tiket kol11:30 . haaa ?? tiket kol11:30 ? abeh tu drpd pkol9:30 - 11:15 nak buat ape ? buat bodoh ? ummm . BOSAN !

perut pun dh berkeroncong , jom g mkn . Ajig ajak g mkn kt Pantai Jeram . syokkk gk tuu . HEHE . so mkn la tepi pantai , bestt nyeee . Kalau mkn berdua ni , romantik gk , tinggal letak lilin atas meja je . HAHA . agak agak sape nk buat cm tu tok aku ? ade tak ? HAHA :D

lepas abeh mkn dlm kol10:45 tuu gerak la balek Kuala Selangor . Sat g movie dh nk start .

Hikayat Merong Mahawangsa

Best ke cerita ni ? nak taw ? haa g la tengok sendiri , kalau aku cerita kt sini rugi la KRU . HAHAHA . so sila la hadir ke pawagam yang berdekatan untuk layan cerita ini . Bape bintang aku boleh bg cerita ni ? ummmm nth la . Tgk la sendiri . yang penting lagu Sedetik Lebih tuu aku dh TEKAN di situ , sy suka lagu tuuuu . Sekian Terima kasih :D



Terima kasih Datang lagi :)