Sunday, March 6, 2011

Bukit Malawati bersama Puteri Marissa

hai hai hai ! Hari ni Puteri Marissa balik rumah Papa Cermin Mata (Abah) . HEHE :)
meriah lah rumah aku . tak terlayan dgn budak kecik ni . Kalau lah aku ada adik kecik lagi mcm ni , ishhhh . Tak larat nk layan . Nak itu lah nak ini lah , sabar je la kakak ye .

Seharian Meen Ahmad tu takde kt rumah , dye g rumah Dinda Camyla . Ada apa tah , so aku la yg jadi mangsa Puteri Marissa ni . Mulut tak reti diam , tak padan dgn kecik nyeee . Kalau dh merajuk , payah lak nak pujuk . Mengadeee betol budak ni . Lagi sekali , SABAR je la . HUHU . Merajuk sebab nak ikut Abang Pardesss g dating , so aku kene laaa pujuk . Pujuk ape ??

haaa bawa dye jln² . jalan jalan kemane ? haaa itu yang aku tgh fikirkan . ummmm . . . . . . . . .
haaaa dah habis fikir dh . Kita bawa dye tgk MONKEY . Kalau tak nak ajak Ya dgn Eza tp Ibu dgn Adek lak yg nk g . So lupakan je la niat nk bawa dorg . Next time kita g la eyh eyh .

Jalan punya jalan , si Puteri Marissa pun penat . Dia nak mkn lah , nak minom lah . So kiteorg turun g pasar malam Kuala Selangor . Beli laaa ape yg dye nak . Layan kn je , kalau tak layan kang dye guling² kt pasar tu satu hal lak kn . Ha layan selagi boleh layan :))








P/S : Ya sorry kalau buat ko tertunggu . Isnin aku belanja mkn kt P'e eyh . HEHE :)



Terima kasih Datang lagi :)

No comments:

Post a Comment