Tuesday, March 1, 2011

Kecelakaan

Umm . Kecelakaan abende ? Sabar eyh , malang tak berbau . Tapi kentut berbau laa . HAHA . Oke oke kembali serius ye . Sebenarnya mcm ni , tgh hari tadi dlm pukul 1 lebih kot balik kelas . Kemeriahan nak pergi cc buat kerja , sebelum tu nak singgah BSN . Tgh takde duit la kata kan . Belum sempat sampai BSN .

Malang dh menimpa , adoi !!!! SAKIT rasa nyaaa . Aku ingt kn last aku EXCIDENT time aku form3 kot , kot la . Ingt ingt lupa laa . Rupa nyaaa ini hari aku EXCIDENT .

Sabar je la , MY HERO sempat selamatkan aku , dakap tubuh ku yang lemah longlai tak bermaya ni(ayat tak nak kalah) HAHAHA . Dan kemudian nyaaa dia hantar aku ke hospital berdekatan , alhamdulillah aku tak teruk .
Tapi membe aku yg bawa moto tuuuu teruk , kena jahit . Muka pun boleh tahan teruk gak . Aku luka sikit , tp MELALAK OVER . Mcm biasa , satu hospital leh dengar suara aku .

Tak taw la apa yg membuat kn aku sedih sngt , myb Abah Ibu takde kt sisi aku time aku sakit . Tapi lepas tu pakcik aku dtg , Abah Ibu Adek pun dtg . Pendek kn cerita , aku selamat di bawa pulang ke rumah . MC 2hari je . Dah la , aku pun penat nak cerita pnjg pnjg . Tgh parah pun ye gak ni .

kepada kawan kawan semua terima kasih selamat kan sy eyh . nak aku mention name ke ? mention la , glamour sikit korg . HAHA
Ya , My Hero , Fizi , Ejat , Famy , Shafiq :) Tak lupa juga Lyza take care . ko paling teruk excident tuuu

Terima kasih Datang lagi :)

No comments:

Post a Comment